Thursday, April 12, 2012

Love

Salam..

Nak mengarut kejap kat diari aku nih..dah lame rsa nye ak x on blog nih...dah bersawang bagai..dlm tempoh beberapa bulan ni,a lot of things happened to me.ak redha dan pasrah dgn pemergian org yg tersayang..arwah ayah tetap lelaki no 1 dlm hidup aku..al-fatihah.

beralih pada topik,nak bercinta ni bukannya senang.risiko terlalu tinggi..ak simpati dekat sorg kwn aku ni sbnrnye.gloomy for a few days lately.aku xtau nak hepikan die mcm mane..speechless.dah try tactic lame,tp fail gak..huhu..apatah die,aku lg la...nothing good comes from it.sampai satu tahap,aku dgr perkataan cintan cintut pon dh menyampah..nauzubillah.Allah ciptakan kita berpasangan.aku redha.mungkin aku byk kekurangannya..

aku just harap,there will be my prince charming waiting for me.biarla rupa paras sederhana.aku x perlukan pon soulmate yg muke macam Micky Yoochun.i just want a person who loyal just like my father.caring just like my brother in law.funny just like my brother..amin.ke mana kita pergi sekali pon,luka sedalam mana pon hati yg satu ni,gembira mcm mane pon kite dgn harta duniawi..just remember Allah lg mengetahui.perjalanan kita semua Dia yg rancang.kita x nampak hikmah di sebalik yg terjadi.soon or later kita sendiri yg akan rasa bersyukur dgn apa yang Allah janjikan utk kita in the future.

aku bukanlah insan yg sempurna.terlalu byk khilaf.tp aku cuba utk menjadi yg terbaik.sama2 kita usahakan.amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...